FANDOM

Len Ta

Debiut
Odcinek Początek
Profil
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Status Aktywny
Klasyfikacja Jōnin
Chakra Element Ziemi.svg.pngDoton
Element Wiatru.svg.pngFūton
Drużyna Drużyna 14
Zajęcie Nauczyciel geninów
Przynależność Konohagakure
Ranga

Len Ta to Jōnin z Konohagakure i nauczyciel drużyny 14.

WyglądEdytuj

Len jest dość niskim niebieskowłosym mężczyzną o ciemnych oczach. Na plecach nosi włócznię, którą używa do walki.

CharakterEdytuj

Len jest dość zabawowy, ale ukrywa to przez swoją złośliwość i okrucieństwo. Tą ostatnią cechę pokazał używając genjutsu na Baritsunie. Zaskakują go umiejętności jego uczniów w szczególności Kyasupy, który zaatakował go Katon:Endan i Katon:Gokakyu no jutsu. Był bardzo zadowolony z przydzielonych uczniów.

UmiejętnościEdytuj

Len jest bardzo przywiązany do swojej włóczni często przenosi do niej swoją chakrę Wiatru, jednak potrafi też korzystać z elementu ziemi.

FabułaEdytuj

Po raz pierwszy mamy z nim do czynienia podczas egzaminu na Genina gdzie ukazuje cząstkę swoich możliwości. Obezwładnia Mashima za pomocą taijutsu, Baritsune za pomocą genjutsu i stacza krótki pojedynek z Kyasupą na ninjutsu. Gdy Uchiha zdobywa dzwonek sensei atakuje go Futonem. Jednak młodego Uchihę z opresji ratuje Mashim i Baritsuna po czym Len słucha ich rozmowy i gdy wybija dzwonek rozprasza Genjutsu. Gdy jego drużyna oznajmia, że zdobyli dzwonek razem akceptuje to i gratuluje im zwycięstwa.

CiekawostkiEdytuj

  • Len jest niższy od swoich uczniów- Kyasupy i Mashima.
  • W odcinku "Czas misji!" dowiadujemy się, że Len lubi owoce morza

CytatyEdytuj

  • (O teście na genina) "Możecie użyć każdej broni kunai, shurikenów, ostrz, wachlarzy, włóczni[...]Macie godzinę."
  • (O ramen) "Każdy wie, że ramen z owocami morza jest najlepszy."

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki