FANDOM

Kyasupa Uchiha

Debiut
Odcinek Początek
Profil
Data urodzenia 11 kwietnia
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 12 lat
Grupa krwi A
Kekkei Genkai Sharingan pierwszy poziom.PNGSharingan
Klasyfikacja Genin
Klan 18pxKlan Uchiha
Chakra Element Ognia.svg.pngKaton
Element Błyskawicy.svg.pngRaiton
Drużyna Drużyna 14
Przynależność Konohagakure
Rodzina Agunesu Uchiha(siostra)

Juki Kotyn (matka)
Itari Uchiha (kuzyn)
Firippu Uchiha (kuzyn)
Mewikuna Uchiha (kuzynka)

Jutsu Katon: Hosenka no Jutsu

Katon: Endan
Katon: Katon: Gōkakyū no Jutsu
Raiton: Supaku
Raiton: Ransu Hoden

Ranga
Ranga Ninja Genin
Wiek ukończenia akademii 12

Kyasupa Uchiha to główny bohater serii. Genin z Konohagakure, członek klanu Uchiha i drużyny 14.

WyglądEdytuj

Kyasupa ma średniej długości blond włosy oraz niebieskie oczy. Na codzień ubiera szary t-shirt z symbolem Uchiha na plecach i krótkie czarne spodenki.

OsobowośćEdytuj

Po tym jak Uchiha potraktował słowa siostry dotyczące jego kariery shinobi, wnioskować możemy, że Kyasupa jest dość leniwy. Sądząc po jego czynach pod koniec Egzaminu na Genina widzimy, że młody Uchiha jest bardzo szlachetny i troskliwy dla swoich przyjaciół.

UmiejętnościEdytuj

KatonEdytuj

Kyasupa prezentuję, jak na Uchihę przystało potrafi posługiwać się żywiołem ognia. Już podczas swojej pierwszej walki zaskoczył mistrza umiejętnościami w tej dziedzinie.

FabułaEdytuj

Egzamin na geninaEdytuj

Po raz pierwszy mamy doczynienia z Kyasupą w pierwszym odcinku gdy leży i mentalnie przygotowywuje się do swojego egzaminu. Po okazaniu przez jego siostrę jej poglądów na temat jego kariery shinobi postanawia wyjść z domu. Spotyka swojego przyjaciela Mashim'a i razem ruszają do wyznaczonej placówki. Spotykają tam Baritsunę ich przyjaciółkę z Akademii i Len-Sensei'a po czym zaczynają test. Po wykończeniu dwóch pierwszych shinobi Len zaczyna walkę z Kyasupą, który zaskakuje go swoimi technikami Katon. Po krótkim starciu Uchiha zdobywa dzwonek i zostaje zaatakowany jutsu Futon przez Senseia. Z opresji ratują go Mashim i Baritsuna, którym oddaje zdobycz. Cała drużyna zdaje dzięki współpracy.

Przygotowanie do EgzaminuEdytuj

Z DrużynąEdytuj

Później widzimy Uchihę jedzącego ramen rzem z przyjaciółmi. Dowiadujemy się jaki ramen najbardziej lubi Kyasupa. Później cała drużyna udaje sie do trzeciego by otrzymać pierwszą misję. Sarutobi zlecił im złapanie bandytów. Po tym Uchiha udaje się do domu gdzie wdaje sie w dyskusję na temat Medikaru. Następnie wyrusza na misję. Wraz z mistrzem pokonują zbirów.

Spotkanie rodzinneEdytuj

Po powrocie z misji, Kyasupa zauważa swoją kuzynkę więc postanawia z nią porozmawiać. Po szybkiej rozmowie z powodu braku czasu Mewikuny, rozchodzą się w swoje strony. Przed Kyasupa stanęło trudne zadanie- spędzić dzień z siostrą. Mimo niechęci obydwu stron zabiera ją na misję wraz z drużyną. Na nieszczęście trafią z nią do grupy i oboje wpadają w zasadzkę przeciwnika. Jednak umiejętności klanu Uchiha połączone z umiejętnościami klanu Kotyn pomagają im zyskać przewagę. Z trudnej opresji ratuje ich Kakashi i kuzyn Uchihów Itari.

Egzamin na ChuuninaEdytuj

Jak każda drużyna, także Drużyna 14 bierze udział w corocznym egzaminie na Chuunina. Przez dłuższy czas, chłopak był jakby nieobecny, myślał tylko o misji w Wiosce Ukrytej w Chmurach i o słowach Raikage. Wdał się w krótką konfrontację z wysłannikami Suna Gakure prawie nokautując swojego kuzyna Firippu Uchihę/ Test Pisemny cała drużyna zdała wyśmienicie i przyszedł czas na drugi etap- czyli las śmierci. Przypadł im zwój nieba. Patrolując okolice wpadli w zasadzkę kolegi z drużyny Itariego- Kyofu. Kuzyn okazał się wspaniałomyślny i zaproponował, że pomoże Kyasupie znaleźć zwój ziemi jeśli Mashim i Baritsuna zaopiekują się jego nieprzytomnymi towarzyszami.

CiekawostkiEdytuj

  • Ulubionym jedzeniem Kyasupy są pikatne potrawy lub pikatne potrawy z owocami morza.
  • Jako nieliczny ze swojego klanu ma kolor włosów i oczu inny niż czarne.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki