FANDOM

Itari Uchiha

Debiut
Odcinek Oto Itari!
Profil
Gatunek Człowiek
Płeć Gender Male.svg.png Mężczyzna
Wiek 15 lat
Status aktywny
Kekkei Genkai Sharingan.pngSharingan
Element Lodu.svg.pngHyōton
Klasyfikacja Genin
Klan Symbol Uchiha.pngUchiha
Kori Symbol.PNGKori
Chakra Element Wody.svg.pngSuiton (główna)
Element Ognia.svg.pngKaton
Element Wiatru.svg.pngFūton
Element Lodu.svg.pngHyōton
Przynależność Symbol Konohagakure.svg.pngKonohagakure
Rodzina Mewikuna Uchiha(siostra)
Yoi Uchiha(ojciec)
Gado Uchiha(brat)
Biora Kori(matka)
Henjin Uchiha(brat)
Jutsu Element Ognia.svg.pngKaton: Karyū Endan
Element Lodu.svg.pngHyōton: Tōketsu no Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu
Element Wody.svg.pngSuiton: Shō Tsunami
Element Wiatru.svg.pngFūton: Ritsu
Element Lodu.svg.pngHyōton: Kōri Ikari no Jutsu!
Element Lodu.svg.pngHyōton: Hyōryū no Hōkō
Saiseiton: Te no Saisei
Saiseiton: Hyūzu Ribu
Ranga
Ranga Ninja Genin
Wiek ukończenia akademii 14

Itari Uchiha - członek klanów Uchiha i Kori. Genin z Konohagakure i jeden z głównych protagonistów. Członek drużyny 12.

WyglądEdytuj

Itari to wysoki młody mężczyzna o atletycznej budowie, ma długie brązowe włosy i zielone oczy, z czego prawe ma zasłonięte ochraniaczem ninja. Chodzi zazwyczaj ubrany w zieloną koszulę z krótkim rękawem i czarne spodnie do łydek. Na nogach nosi czarne sandały. Na rękach ma zawiązane bandaże.

CharakterEdytuj

Itari jest bardzo mocno związany ze swoją przeszłością i stara się naprawić to co się stało. Jest dość specyficznym człowiekiem, lekko opryskliwym i czasem bezczelnym. Zdaje się nie przejmować innymi ludźmi, woli liczyć na siebie niż na innych. Jest człowiekiem lojalnym i uczciwym, umie zachować się w towarzystwie, jednak nie ma wielu przyjaciół. Ma dwie osobowości, na misji jest chłodny, stanowczy i bardzo poważny. Z kolei w czasie wolnym jest bardzo dziecinny i lubi się wygłupiać.

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Itari to bardzo wykwalifikowany ninja mimo młodego wieku potrafi korzystać z trzech natur chakry i jednego połączenia! Jego główną naturą jest Suiton, element wody, dobrze posługuje sie też elementem ognia, Katonem. Dostatecznie posługuje się też żywiołem wiatru, Fūtonem. Jednak nie ma sobie równych w korzystaniu z kekkei genkai, Hyōtonu.

TaijutsuEdytuj

Uchiha świetnie walczy w ręcz. Duża szybkość i zwinność rekompensują mu siłę, która i tak jest duża. Itari często używa w walce noży, kunai i rzadziej walczy gołymi pięściami.

FabułaEdytuj

Przygotowanie do Egzaminu!Edytuj

Pierwszy raz widzimy Itariego gdy toczy sparingowy pojedynek z ojcem, Yoi nie miał problemów z unieszkodliwieniem technik ognia syna i sam nimi atakuje.Itari broni się przy pomocy Hyōtonu. Yoi pod wrażeniem umiejętności syna pyta czy nie użył by sharingana. Czemu chłopak wyraźnie zaprzecza. Po kolejnej wymianie ciosów dochodzi do bolesnej wymiany słów, która dotknęła Itariego. Po rozmowie z ojcem pojawia się Sui, summon Uchihy. Wilk zdradza Itariemu, że ma dla niego informację od Itoko Koriego.

Następnie widzimy Itariego gdy razem z Kakashim ratuję Kyasupę i Agunesu.

Itari pojawia się ponownie we własnym domu, gdzie budzi go krzyk ojca. Po zejściu na śniadanie Itari dowiaduje się, że jego drużyną ma misję z drużyną Mewikuny. Po skonsumowaniu oboje wychodzą na spotkanie. Pod bramą wioski czekają na nich: Hinode Haruno, Hyu Hyuga, Hora Hitsuji oraz Kyofū Shōnen. Bo krótkiej sprzeczce między Itari a Kyofū pojawia się Bodigado, mistrz tej dwójki. Po otrzymaniu reprymendy Itari rozpoczyna misję. Sensei dzieli shiobich na cztery drużyny, Itari ma iść sam. Po bez owocnym poszukiwaniu kłusowników z Kirigakure Itari pojawia się by wesprzeć Mewikunę i Kyofū w walce. Okazuje się, że ich przeciwnicy to właśnie ich cel. Uchiha rozpoczyna w pojedynkę walkę z wrogami. Mimo początkowej przewagi, wrogowie znajdują sposób na chłopaka unieszkodliwiając go technikami Raitonu. Jedak popełnili błąd grożąc Mewikunie, wściekły Itari ujawnił co skrywał pod ochraniaczem. Pieczęć jaką miał na prawym oku przejęła nad nim kontrolę. Chłopak bez zastanowienia mordował wrogów. Z letargu próbował wyrwać go Bodigado. Jednak Itari wolał stanąć do walki z mistrzem niż go posłuchać. Ostatecznie okiełznała go Hinode, uderzając go w ranny bok. Itari wyszedł z letargu i próbował usprawiedliwiać swoje czyny, jednak później chłopak zemdlał.

Następnego dnia chłopaka obudził głos. Był do głos Sui'a jego summona. Itari zlekceważył

CiekawostkiEdytuj

  • Itari ma bardzo dużo dziecinnych przedmiotów jak np. piżama z pingwinami.

  • Jego imię powstało z połączenia słów ból (痛み, Itami) oraz gniew (怒り, Ikari).

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki